2020-03-04

買不到乾洗手了


進市區想找大一點的藥局或Boots,因為我一直買不到乾洗手。

整個貨架hand sanitiser區是空的,還貼了張(早就沒用的)告示,每人限購兩瓶,希望能讓更多人在這個冬天也保持雙手清潔。



我每天進辦公室也是先用殺菌紙巾把桌面滑鼠鍵盤擦一擦。

啊找不到乾洗手該怎麼辦啦~ 我現在快要變成衛教小老師了,英國同事有什麼疑難雜症都來問我... (請站離我一公尺以外~)

1 則留言:

  1. Use this diet hack to drop 2 lb of fat in just 8 hours

    More than 160 000 men and women are using a easy and SECRET "water hack" to burn 1-2 lbs every night in their sleep.

    It is simple and works with anybody.

    You can do it yourself by following these easy steps:

    1) Go get a clear glass and fill it half full

    2) Then use this awesome hack

    and you'll be 1-2 lbs lighter in the morning!

    回覆刪除